Saturday, August 13, 2011

Bila diuji, kena rock steady!

Assalamualaikum 
Bismillah wal Hamdulillah 

Oyeah! berjaya gak wat entri baru. ada benda yang tak berapa hepi terjadi, tu yang takde mood nak blogging. kat fb lak, member-member semakin tak aktif. yang delete terus akaun pun ada. alhamdulillah, bangga ak ada geng yang clash main fb untuk bercinta ngan Ramadhan.

Aku? alhamdulillah gak, kira berjaya gak r kurangkan online. oleh kerana melukis makhluk kotak-kotak sangat sonang, maka kali ni ak nak selitkan lagi kelibat diorang. nama kotak-kotak ni Haidar n Paen yang kasi. ak pakai terus nama ni, kesian lak makhluk-makhluk tu takde identiti.

So, apa benda tak hepi yang jadi ritu? huh, malas nak citer. yang konfem, citer kat bawah ni r yang motivate ak kasi tenang. alhamdulillah...

Jom.





Jangan tertekan, kita kan ada Tuhan.
Jangan marah, mengadu r kat Allah atas sejadah.
Jangan sedih, Allah uji sebab Dia tau kita boleh!

Trimas for reading! :-)

6 comments:

alley vava said...

dR tu stands for ape? dr Rozmey ke? jk

iMBobo said...

sentiasa ingt Allah apabila diuji.. :)

bez amin said...

@ alley : hehe..nama n rambut adalah kebetulan semata-mata.......kowt :-)

@ iMBobo : iyup,sgt btol..Dia uji supaya kita kembali kpd Nya B-)

Aku said...

alhamdulillah... tersentuh saya baca entry ni.. Ya Allah, aku akan terima ujian mu Ya Allah.. jauhkan lah aku dari musibah seperti kekayaanmelampau, tidak pernah sakit atau terlalu bahagia kerana risau ia akan menjauhi aku dari Engkau,..

nurnurani said...

satu malam satu juzuk?

bln2 mulia ni yok gandakan jadi berjuzu' -juzu' nak?
(ingatan utk diri sendiri sebenarnya)

serikandi ISLAM said...

=)

Related Posts with Thumbnails

pageviews