Thursday, August 25, 2011

MARI MENAMBAH FOLLOWER SEBELUM RAYA



Assalamualaikum
Bismillah wal Hamdulillah


Orait, dah selesai perintah berkurung dari segmen selama 3 minggu. so rini ak nak join segmen oleh Petua Pakar (klik gambar atas untuk join) sempena Aidilfitri yang bakal kunjung tiba. insyaAllah.

Di kesempatan ni, ak nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada sume member-member yang terbaca entri ni. bukan, bukan tujuan ak nak palingkan korang dari kesibukan beribadah especialy di lailatil qadr, 
juz nak mintak maaf segala salah silap, kasar bahasa sama ada dalam blog or
dunia realiti mahupun alam ghaib.

Ak hanya manusia biasa, kadang-kadang pak cik jatuh tersadung pun ak TAK sengaja tergelak. terbahak-bahak lak tu. sori zahir batin ek sume :-)

Selamat berhari raya, jumpa lagi ramadhan akan datang! ameen..

15 comments:

leen said...

sy dh follow,tq 4 follow me:)

SumeSakan said...

ok da balas kunjungan dan follow...nanti saya terjah isi kandungan blog ye...thanks..

Miss Haza said...

mmblas knjungn.. :))
maseh fllow haza..

cik misi said...

thanks for following me..follow u back

kechik kewchik said...

tengs dtang lepak kat belog uh . btw da follow u :)

http://kechikewchiktalk.blogspot.com

nourieib punyer ceriter said...

Follow u back... i'm follower no 265... ;)
http://hotkebaya.blogspot.com/2011/08/mari-menambah-follower-sebelum-raya.html

shaliza khairi said...

salam.

singgah dari segmen Hannah Tots.
saya follower ke-268 ^^

sudi2 kan lah singgah belog shaye.
http://umairamaisara.blogspot.com

salam ramadhan =)

Zul Fattah said...

mari terjah sini..
slamat hari raya..
http://zulfattah.blogspot.com/

raby atul edawiyah said...

balas knjungan..thanz yew...done foloe back..(=

ainna baijan said...

follow blek!
salam ramadhan!

petuapakar said...

Thanks pasal join segmen pakar yer. Selamat Hari Raya Eid ul Fitr. Pakar FollowLihat apa yang terbaru dari pakar

raihana LY ! :D said...

suda follow blog ini (:
selamat hari raya ^_^

allisya said...

Hai salam perkenalan
thanks follow sy..
sy da follow awk lik :D

cek-tintan said...

salam lebaran,,
sy dh follow awk balek..
tengs follow sy..

Missy Diya said...

follow kamu
thanks follow me

http://nurdyanalife.blogspot.com/2011/08/2-mari-menambah-follower-sebelum-raya.html

Related Posts with Thumbnails

pageviews